32-310 Jaroszowiec, ul. Kolejowa 18, tel. 32 6457097
Select menu item

WYCIECZKA W BESKID ŚLĄSKI

W poniedziałkowy ranek 12 czerwca wyjechaliśmy z p. Pauliną Wołowicz i p. Marceliną Kamionką na dwudniową wycieczkę w Beskidy. Byliśmy bardzo podekscytowani i ciekawi wrażeń. Gdy dojechaliśmy do Bielska- Białej, pierwszą atrakcją był wyjazd gondolami na Szyndzielnię. Jest to szczyt w Beskidzie Śląskim na wysokości 1028m n.p.m. W trakcie wyjazdu podziwialiśmy piękne widoki przy wspaniałej pogodzie. Po dotarciu na szczyt, wyruszyliśmy szlakiem w kierunku Klimczoka, a następnie do Szczyrku. Ciekawostką jest to, że przez szczyt Klimczok biegnie historyczna granica pomiędzy Śląskiem a Małopolską. Podczas przejścia podziwialiśmy krajobraz górski, mieliśmy przerwy na posilenie się i na nabranie sił do dalszej wędrówki. Zmęczeni, ale zadowoleni dotarliśmy do miejsca zakwaterowania. Po pysznej obiadokolacji udaliśmy się na spacer po okolicy. W Szczyrku mogliśmy kupić pamiątki i pograć na automatach. Następnego dnia po śniadaniu pojechaliśmy do Wisły zwiedzić skocznię narciarską im. Adama Małysza. Kolejnym punktem wycieczki był przejazd do Ustronia pod Równicę. Wejście na szczyt było dla nas “pestką” mimo obolałych nóg. Zmęczeni i szczęśliwi wróciliśmy do domów.

Karolina Bąk

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.