Jesteśmy, myślimy, działamy… Uczniowie Szkoły Podstawowej w Jaroszowcu z wielkim zaangażowaniem biorą udział w akcjach na rzecz ochrony środowiska naturalnego….Przeprowadzają eksperymenty, doświadczenia, wywołujące wiele emocji, nie...
Czytaj dalej“WITAJ MAJOWA JUTRZENKO…”- quiz wiedzy o Konstytucji 3 Maja
„Witaj, majowa jutrzenko, świeć naszej polskiej krainie, uczcimy ciebie piosenką Która w całej Polsce słynie. Ref. Witaj Maj, Trzeci Maj, Dla Polaków błogi raj! …”
Czytaj dalej2 MAJA DNIEM FLAGI RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ
Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej jako święto obchodzony jest 2 maja. Co roku tego dnia Polacy z dumą eksponują flagi na zewnątrz. Każdy z nas może uczcić Biało-Czerwoną poprzez jej wywieszenie
Czytaj dalejNAUKA STACJONARNA W KLASACH I-III
Od 4 maja br. uczniowie klas I-III wracają do nauki stacjonarnej w szkole. Uczniowie klas I-II wchodzą wejściem głównym, uczniowie III klasy wchodzą wejściem przy sali gimnastycznej. Klasa I uczy
Czytaj dalejWIELKI SUKCES NASZYCH UCZNIÓW
W dn. 28 kwietnia drużyna uczniów naszej szkoły w składzie: Karolina Przewłoka, Kamil Banyś i Filip Kałwa zmagała się z zadaniami na etapie wojewódzkim Ogólnopolskiego Konkursu ” Poznajemy Parki Krajobrazowe
Czytaj dalejSPOTKANIE ONLINE Z MŁODYMI AKTYWISTAMI Z NIEMIEC
W ramach realizowanego projektu “Deutsch Plus” uczniowie naszej szkoły spotkali się online z młodą aktywistką Franzi, która opowiadała o swoim życiu w Niemczech, a potem w formie prezentacji przedstawiła informacje
Czytaj dalejZASADY PRACY SZKÓŁ OD 26 KWIETNIA DO 2 MAJA BR.
INFORMUJEMY, IŻ OD DN. 26 KWIETNIA UCZNIOWIE KLAS I-III UCZĄ SIĘ W SYSTEMIE HYBRYDOWYM (MIESZANYM). HARMONOGRAM ZOSTAŁ PRZESŁANY PRZEZ DZIENNIK ELEKTRONICZNY. W DNIACH NAUKI STACJONARNEJ UCZNIOWIE MOGĄ KORZYSTAĆ ZE ŚWIETLICY
Czytaj dalejKONKURS NA PLAKAT PROMUJĄCY MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ MEDIACJI
Zapraszamy uczniów naszej szkoły do wzięcia udziału w konkursie na plakat, którego celem jest upowszechnianie wiedzy na temat mediacji i zachęcanie do korzystania z niej, tym bardziej, iż w naszej
Czytaj dalej