32-310 Jaroszowiec, ul. Kolejowa 18, tel. 32 6457097
Select menu item

GMINNY KONKURS “EKOLOGICZNO-JĘZYKOWY CZAR PAR”

GMINNY KONKURS “EKOLOGICZNO-JĘZYKOWY CZAR PAR”

22.11.2024r. Szkoła Podstawowa w Jaroszowcu zorganizowała gminny konkurs pn. “Ekologiczno-Językowy Czar Par”, w którym wzięło udział 9 drużyn z gminy Klucze. Konkurs ten miał na celu nie tylko sprawdzenie wiedzy ekologicznej w języku polskim, angielskim i niemieckim, ale także stosowanie wiedzy i umiejętności językowych i ekologicznych w praktyce oraz integrację młodzieży i rozwijanie umiejętności współdziałania w zespole.

Dwuosobowe zespoły uczniów zmierzyły się z 6 różnorodnymi konkurencjami. Ekspertami w poszczególnych zadaniach byli uczniowie klasy siódmej i ósmej. To oni, przeszkoleni przez nauczycieli, odegrali rolę sędziów przyznając punkty za wykonane zadania.

Konkurs odbył się w atmosferze zdrowej rywalizacji, ale przede wszystkim wspólnej zabawy. Wszystkie drużyny wykazały się dużą wiedzą i zaangażowaniem, co przyczyniło się do wysokiego poziomu rywalizacji.

I miejsce zdobyła drużyna „Still Water” – Jakub Klimek oraz Maciej Skalski ze Szkoły Podstawowej w Kluczach (opiekun naukowy – pani Danuta Majcherkiewicz). II miejsce przypadło drużynie „Orłów” – Julii Nidzińskiej i Natalii Sękale ze Szkoły Podstawowej w Chechle (opiekun naukowy pani Aleksandra Goraj-Szatan). III miejsce zdobyła drużyna „Eko-Geniusze” – Wiktoria Hryniewicka i Piotr Januszek ze Szkoły Podstawowej w Jaroszowcu (opiekun naukowy pani Aleksandra Rutkowska).

Gratulujemy wszystkim zwycięzcom, uczestnikom oraz ich opiekunom! Dziękujemy również organizatorom ( pani Marcelinie Kamionce, pani Monice Marek-Swędzioł oraz p. Violetcie Auguścik), sędziom-ekspertom za ich wkład w przygotowanie tego inspirującego wydarzenia, a Radzie Rodziców za zakup pysznego poczęstunku.

Konkurs został zrealizowany w ramach projektu ” Modzi Ekolodzy na tropie” finansowanego przez Fundację CEMEX “Budujemy Przyszłość”.

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status